Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami
Społeczność
Koordynator ds. dostępności
Krzysztof Czechowski
Tel.: 504-700-460
E-mail: dostepnosc@spskgruca.pl
Deklaracja dostępności SPSK im. prof. Adama Grucy CMKP
Informacje dotyczące złożenia wniosku o zapewnienie dostępności
Wzór wniosku o zapewnienie dostępności
System nawigacyjno-informacyjny TOTUPOINT
W Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku funkcjonuje system nawigacyjno-informacyjny TOTUPOINT:
- Lista miejsc TOTUPOINT
- Aplikacja TOTUPOINT na telefony z systemem Android
- Aplikacja TOTUPOINT na telefony z systemem iOS
Informacje o Szpitalu dla osób ze szczególnymi potrzebami:
Tekst łatwy do czytania ETR
Film dla osób niedosłyszących:
Opis lokalizacji budynków Szpitala
Opis działalności i dostępności Szpitala
Zasady korzystania z pomocy osoby pełniącej funkcję tłumacza języka migowego
Formularz zgłoszenia tłumacz języka migowego
ZASADY REALIZACJI ŚWIADCZEŃ DLA OSÓB KORZYSTAJĄCYCH Z POMOCY PSA ASYSTUJĄCEGO W SPSK IM. PROF. ADAMA GRUCY CMKP
PRAWA I OBOWIĄZKI WŁAŚCICIELI PSA ASYSTUJĄCEGO
- Pies asystujący powinien być wyposażony w uprząż.
- Osoba niepełnosprawna musi posiadać certyfikat potwierdzający status psa asystującego i zaświadczenie o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych.
- Certyfikat zawiera m.in.:
- miejsce i datę wydania certyfikatu,
- numer i datę wpisu do rejestru prowadzonego przez Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych,
- rasę, imię oraz datę urodzenia psa,
- imię i nazwisko osoby z niepełnosprawnością, której pies asystujący będzie służył,
- podstawę prawną wydania certyfikatu oraz pieczęć i podpis podmiotu wydającego certyfikat.
- Pies nie musi być na smyczy i nosić kagańca.
- Pracujący pies musi mieć umieszczony, w widocznym miejscu na uprzęży, napis „pies asystujący”.
- Właściciel odpowiada za swojego psa i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na terenie placówki.